3 okt 2025: Standaard email templates
De email templates bij het afronden van een bestelling waren nog niet in te stellen. Vanaf nu kan dat via de "Standaard email templates". Een mooie bijkomstigheid is dat daarmee ook de andere email standaarden overschreven kunnen worden. Ze zijn te vinden via de email templates van de organisatie.
26 sep 2025: Archiveren
Na jaren gebruik stapelen emailtemplates, tickets enzovoort op. Deze kunnen vaak niet verwijderd worden omdat ze gekoppeld zijn. Nu kunnen ze wel gearchiveerd worden waardoor de actieve list praktisch blijft.
22 aug 2025: Klaarzetten van een bestelling (offerte)
Zet een bestelling klaar met inschrijvingen of bijvoorbeeld sponsorpakketten voor een sponsor. Bekijk
deze pagina hoe dit gebruikt kan worden.
20 jun 2025: Features aan of uit zetten
De functionaliteiten groeien en niet elke organisatie gebruikt alle functionaliteiten. Nu kan wat niet gebruikt wordt uitgezet worden.
20 jun 2025: Factuur bij bestelling uploaden
Het is af en toe gewenst om als organisatie aan de koper een factuur te verstrekken voor de aankoop. Het is nu mogelijk om een factuur te uploaden bij een bestelling die de koper kan downloaden.
30 mei 2025: Scanner verbeterd
Het te snel scannen (en daardoor de foutmelding "reeds aanwezig") is opgelost. Daarnaast slaat de scanner de instellingen op, op je apparaat.
28 mrt 2025: How-To: velden in een evenement rol
Een uitleg pagina over welke velden er beschikbaar zijn en hoe deze ingesteld kunnen worden. Bekijk deze pagina
hier.
21 mrt 2025: Sponsor bedrag in inschrijvingen
Vraag een (vrijwillige) extra bijdrage bij een inschrijving, kijk
hier hoe dit veld gebruikt kan worden.
1 feb 2025: Verlaagde fee voor lage prijzen
Voor inschrijvingen lager dan €5 is de fee nu 10% (ex BTW) per inschrijving in plaats van de vaste €0,50.
18 dec 2024: Flitser in scanner
Op het moment dat donker is bij het scannen van tickets is de flitser gebruiken wel handig. Indien de telefoon en de camera het ondersteunen, kan nu de flitser aangezet worden in de scanner.